PSICHOLOGINĖS PAGALBOS TIKSLAS
1. Stiprinti mokinių psichologinį atsparumą ir psichikos sveikatą.
2. Prevencinėmis priemonėmis skatinti saugios ir palankios ugdymuisi aplinkos mokykloje kūrimą.
PSICHOLOGINĖS PAGALBOS VEIKLOS UŽDAVINIAI
1. Gerinti ugdymo procesui palankias psichologines sąlygas.
2. Vaikų, tėvų ar globėjų, pedagogų psichologinis švietimas bei pokalbiai su jais, siekiant išsiaiškinti vaikų, tėvų ar globėjų, pedagogų tarpusavio santykių sunkumus, numatyti būdus joms spręsti.
PSICHOLOGINĖ PAGALBA TEIKIAMA, KAI:
- mokinys į psichologą kreipiasi savarankiškai (tėvų raštiškas sutikimas dėl psichologinės pagalbos teikimo reikalingas mokiniams iki 16 metų);
- į psichologą kreipiasi mokinio tėvai (globėjai);
- kreipiasi mokytojai, gavę mokinio tėvų (globėjų) sutikimą;
* dėl konsultacijų laiko prašome susitarti iš anksto.
Psichologinės pagalbos tarnyba | Telefono numeris/el. paštas | Darbo laikas |
Vaikų linija |
116 111 Rašyti: http://www.vaikulinija.lt |
Kasdien 11.00-21.00 Atsako per tris dienas |
Jaunimo linija |
8-800 28888 Rašyti: http://jppc.lt |
I-V 16.00-7.00 VI-VII visą parą Atsako per tris dienas |
Vilties linija, psichologinė pagalba suaugusiems |
116 123 Rašyti: http://paklausk.kpsc.lt |
Visą parą Atsako per tris dienas |
NAUDINGOS NUORODOS TĖVAMS