Paskutinę šių metų lietuvių kalbos ir literatūros pamoką įkandin devintokų ir su 10 klasės mokiniais taip pat nutarėme įšokti į kūrybiškumo pamoką „WIBELIFT”. Juo labiau, kad Vilniaus socialinių mokslų kolegijos projektų vadovė Simona prieš artėjančias šventes mus kartu su kitais Lietuvos vyresniųjų klasių mokiniais pakvietė turiningai praleisti paskutinę 7 pamoką.

Tiek aš pati, tiek dešimtokai iš devintokų girdėjo labai gerus atsiliepimus apie kūrybiškumo pamoką, vedamą Viliaus ir Dovydo. Tiesa, dar ir studijos svečio Vėjo motyvacinis pranešimas nepaliko nei vieno abejingo. Labai įdomūs, pozityvūs žmonės. Dovydas Laukys ir Vilius Popendikis – gerai žinomi scenos veidai. Atlikėjai daugelį kartų prasilenkia ne tik pasirodymų metu, bet ir Vilniaus socialinių mokslų kolegijoje, kurioje Dovydas dėsto kūrybos ir pramogų industrijų studentams, o Vilius darbuojasi kolegijoje įrengtoje įrašų studijoje. Būtent čia ir įvyko lemtingas vaikinų susidūrimas. Beje, devintokė Karolina svečiuodamasi Vilniaus socialinių mokslų kolegijoje buvo susidūrusi su šių vaikinu duetu. Karolina gerai pažįsta Gabrielę, šios kolegijos studentę, kuri su Viliumi ir Dovydu dalyvauja bendruose kultūros projektuose.

Tad gruodžio 21 d. sutartu laiku prisijungėme prie kūrybiškumo pamokos, kurią vedė aktorius, grupės „120” narys, socialinių mokslų kolegijos dėstytojas bei jaunimo judėjimo ,,VIBELIFT” ambasadorius Dovydas Laukys ir „VIBELIFT” ambasadorius Vilius Popendikis. Šio projekto vadovas Dovydas teigė, kad, dirbdamas ir visą laiką būdamas apsuptas jaunų žmonių, suprato, kad visi žmonės yra talentingi. Kiekvienas sutiktas individas yra gabus kokioje nors srityje – vieni pažengę labiau, kiti mažiau. Lietuvoje yra daugybė įdomių jaunų žmonių, tik kartais mes to nepastebime. Lektorių teigimu, yra didelis noras padėti jauniems žmonėms surasti gyvenimo prasmę, įkvėpti juos didesniems dalykams. Ypatingą dėmesį vaikinai skyrė kūrybiškumo ugdymui, rėmėsi garsių žmonių ir savo asmenine patirtimi, pateikė patarimų, kaip ugdyti kūrybiškumą.

Apibendrindami pamoką Dovydas ir Vilius pabrėžė, kad kūrybinga asmenybė pasižymi išlavintu intelektu bei tokiais charakterio bruožais ir sugebėjimais, kurie jai padeda tikslingai sisteminti gautą informaciją, priimti nestandartinius sprendimus net ir kasdieninėje aplinkoje ar, priešingai, krizinėse ir labai įtemptose situacijose.

Taigi prieš šventes vaikinai mus užkrėtė nepaprastai pozityvia energija. Mes išgirdome apie neįtikėtinus patyrimus, keičiančius suvokimą apie save ir pasaulį. SUŽINOJOME, KAIP:

  • atrasti savo tikrąjį pašaukimą ir geriau suprasti save;
  • atskleisti ir panaudoti savo galias;
  • pažadinti savyje kūrėją;
  • išnaudoti aplinką ir jos teikiamas galimybes;
  • kurti ir skleisti pozityvią energiją;
  • pasiekti geresnių rezultatų veikloje ir mokymesi.

 

DAIVA DAUKŠEVIČIENĖ,

lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja